Napój z granatu i czerwonych winogron z ekstraktem z hibiskusa. Butelka 1 l.
Produkt włoski.
Bez konserwantów, barwników.
Produkt bezglutenowy.
Napój ze skoncentrowanych soków z ekstraktem z hibiskusa.
Zawartość owoców min. 20%.
Składniki: woda, soki częściowo z koncentratu 20% (sok z granatu - 17%, sok z czerwonych winogron - 3%), cukier, ekstrakt z czarnej marchwi, regulatory kwasowości: kwas cytrynowy i cytrynian potasu, naturalne aromaty, ekstrakt z hibiskusa (0,01%).
Po otwarciu przechowywać w lodówce i spozyć w ciągu 3-4 dni.
Wartość odżywcza w 100 g.:
Wartość energetyczna: |
54 kcal/230 kJ |
Tłuszcze: |
0,0 g |
- w tym nasycone: |
0,0 g |
Węglowodany: |
13,0 g |
- w tym cukry: |
13,0 g |
Białko: |
0,0 g |
Sól: |
0,0 g |
Santàl jest marka grupy Grupy Parmalat, która z kolei została kupiona przez francuski koncern Lactalis. W Polsce dostępne są produkty tego koncernu pod markami: President (sery), Jovi (jogurty), Galbani (sery, np. mozzarella).
Nazwa pochodzi od koncepcji „Santè Alimentaire”, francuskiego terminu, który określa zdrowy stan życia, uzyskany dzięki zdrowej i prawidłowej diecie. Od ponad 30 lat Santàl stale zwraca uwagę na naturalność i autentyczność składników, aby zawsze otrzymywać produkty o najwyższym standardzie.
Santàl przykłada ogromną wagę do dbałości o produkt, o to aby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo konsumenta, jego dobre samopoczucie i oczywiście jego przyjemność.
Firma posiada ponad 30 lat doświadczenia w badaniach jakości, które sprawiają, że Santàl stał się wiodącą marką na rynku soków, nektarów i napojów na bazie owoców.
Staranny dobór surowców i najnowocześniejszych technologii przetwarzania, oprócz stałej kontroli faz przetwarzania, pozwala firmie Santàl zawsze uzyskiwać produkty najwyższej jakości.
Santàl wprowadził oryginalne i innowacyjne produkty na stół Włochów. Jako pierwszy wprowadził soki 100% i jako pierwszy wprowadził soki owocowe w opakowaniach kartonowych.