Krem z białą truflą. Słoik 500 g.
Oryginalne włoskie trufle.
Produkt toskański.
Składniki: pieczarki, olej słonecznikowy, trufla biała 3% (pochodzenie: Włochy), emulgator: lecytyna słonecznikowa, sól, wzmacniacz smaku: glutaminian sodu, aromat.
Propozycja podania: jajka sadzone z truflą, szparagami, grzybami i ziemniakami.
Ugotować ziemniaki i ugnieść je widelcem razem z kremem truflowym białym i solą. Ugotować szparagi i podsmażyć grzyby. Usmażyć jajko sadzone. Ułożyć ziemniaki na talerzu, na nich ułożyć jajko, szparagi oraz grzyby. Dodatkowo można wzmocnić smak świeżo pokrojoną w plasterki truflą.
Po otwarciu przechowywać w lodówce w temperaturze 0°–4°C i spożyć w ciągu kilku dni.
Wartość odżywcza w 100 g.:
Wartość energetyczna: |
2361 kcal/573 kJ |
Tłuszcze: |
60,1 g |
- w tym nasycone: |
40,2 g |
Węglowodany: |
5,1 g |
- w tym cukry: |
4,9 g |
Białko: |
3,0 g |
Sól: |
0,33 g |
Podczas długiego podgrzewania/gotowania produkt traci aromat i właściwości smakowe.
Stefania Calugi założyła firmę w 1987 roku. Wtedy zaczęła sprzedawać świeże trufle dostarczane jej przez grupę zaufanych zbieraczy trufli zweryfikowanych i ocenionych przez jej ojca – Renato.
Od samego początku firmę cechował dynamiczny rozwój oparty na zwiększaniu ilości dostawców i odbiorców oraz na wykorzystywaniu produktów najwyższej jakość z informacją: Made in Italy. Stale wprowadzane są nowe technologie mające dostarczyć nowe i dotychczasowe produkty w lepszych cenach i lepszej jakości. Firma spełnia wszystkie wymagania jakościowe, w tym rygorystyczne normy sanitarne obowiązujące we Włoszech i całej Europie. Gama produktów STEFANIA CALUGI obejmuje obecnie około 150 pozycji: wspólny mianownik receptur stanowi połączenie tradycji i nowoczesności toskańskiej, czego efektem są oryginalne, często znane od bardzo dawna smaki połączone z subtelnym dotykiem trufli.
Produkty z logo STEFANIA CALUGI obecne są w ponad dwudziestu krajach świata. Od 2015 roku do sprzedaży została wprowadzona gama produktów bezglutenowych. Produkty STEFANIA CALUGI dostarczane są zarówno do sklepów jak i bezpośrednio do restauracji.