Przetwory z sardeli europejskiej, czyli anchois, to malutkie rybki, które charakteryzują się niezwykle wyrazistym smakiem oraz zapachem. Cieszą się one ogromną popularnością na całym świecie. Odpowiadając na pytanie, w jakich kuchniach korzysta się z anchois, należy zaznaczyć, że uwielbia je kuchnia włoska, hiszpańska, a także francuska. Pomysłów na ich wykorzystanie jest naprawdę wiele. Można podawać je jako przystawkę przed daniem głównym, świetnie sprawdzą się jako zakąska na imprezie, można na ich bazie przygotowywać rozmaite dania główne.
Określenia ‘ekologiczny’, ’bio’, ‘organiczny’ lub ‘organic’ co raz częściej widnieją na półkach sklepowych i na etykietach produktów. To dobrze. A dlaczego? I o co w tym wszystkich chodzi?
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. O Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) każdemu Klientowi, który zakupił towar w delikatesach internetowych www.delprima.pl ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Klient powinien poinformować odstąpieniu od umowy na piśmie. Można się posłużyć dokumentem, do którego link znajduje się TUTAJ.
Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni kalendarzowych.
Sklep zwraca Klientowi wartość towaru w czasie nie dłuższym niż 14 dni po otrzymaniu zwrotu i ocenie jego stanu.
Sklep powiększa kwotę zwrotu za towar o koszt najtańszej przesyłki z cennika.
Sklep ma prawo wystawić fakturę w przypadku zmniejszenie wartości towaru, jeśli towar nie jest pełnowartościowy.
Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Do odsyłanej przesyłki prosimy dołączyć xero otrzymanej faktury VAT lub inny dokument potwierdzający nabycie zwracanych towarów.
Zwrot należności nastąpi w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny rodzaj.
Zwroty prosimy przesyłać pod adres: DURUS – K. Bożek Sp. j. ul. Rogalińska 1 lok. 30 01-206 Warszawa
Bardzo prosimy o należyte zabezpieczenie zwracanych produktów. To na Kliencie ciąży obowiązek, aby zwracany towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W myśl art. 38 pkt. 5 ww. ustawy, Klient nie może odstąpić od umowy, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".
2. Reklamacje
Wszystkie towary sprzedawane w delikatesach www.delprima.pl objęte są gwarancją jakości. W przypadku, gdy sprzedany przez nas towar nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest niezgodny z opisem, możecie Państwo go reklamować. Na zgłoszenie reklamacji są dwa lata, choć w praktyce ogranicza się to do daty ważności produktu.
Reklamując towar prosimy odesłać go na adres spółki z opisem, czego dotyczy reklamacja. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, a rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.